Завдання 5-А

ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК з предмету “Основи здоров’я” у 5 – Б класі
27.05.2020
Тема: БЕЗПЕКА НА КАНІКУЛАХ

  1. Щоб канікули були безпечними потрібно дотримуватися правил безпечної …
  2. Пожежу можна гамити лише на … стадії, якщо пожежа вже не на початковій стадії, потрібно негайно телефонувати … і повідомити …
  3. Автономна ситуація може трапитися: у місті
    —- застрягти в …
    —- опинитися під …;
    у природі:
    —- заблукати в …
    —- запливти далеко в …
  4. Обов’язково розповідай батькам про підозрілих … і …
  5. Не хизуйся перед незнайомцями коштовними …
  6. Не відчиняй двері …
  7. Не повідомляй нікому й не оприлюднюй по Інтернету …
  8. За жодних умов не сідай у машину до …
  9. Якщо перебуватимеш у натовпі одягайся у зручний …
  10. Перебувай у безпечних місцях під час стихійних …
  11. У грозу вимикай … та всі електричні …
  12. Купатися можна лише в безпечних …, якщо почалися дрижаки негайно …
    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: дотримуватися правил безпечної поведінки, бути здоровими й обачними.

ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК 9 з предмету “Основи здоров’я” у 5-Б класі
19.05.2020
Тема: Стихійні лиха ( повені, селі, буревії, снігові замети)
План уроку

  1. Повені.
  2. Дії при повенях і селях.
  3. Дії під час буревію.
  4. Чим небезпечні снігові замети.
    ЗАВДЕННЯ І
    Читаємо матеріал підручника с. 160 – 163
    ЗАВДАННЯ ІІ
    Виконуємо тест:
  5. Повені виникають через …
  6. Крім того, через вирубку лісів почастішали повені в …
  7. Повені можуть спричинити численні …
  8. В Українських Карпатах з гір часом сходять …
  9. Селі – це потоки води з …
  10. При повенях та селях необхідно уважно слухати повідомлення по …
  11. Організоване вивезення людей з небезпечної місцевості – це …
  12. Якщо оголошено евакуацію, необхідно швидко зібратися і взяти з собою:
    а)
    б)
    в)
    г) триденний …
    ґ)
    д) теплі …
  13. Під час буревію необхідно перекрити …, тримати напоготові …
  14. Перейти у внутрішнє …, триматися подалі від …
  15. Під час буревію, якщо ти перебуваєш на відкритій місцевості слід сховатися в …
  16. Снігові замети можуть призвести до …
    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: с.160 – 163; виконати тест і прислати на перевірку.

ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК 8 з предмету “ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я” у 5-Б класі 13.05.2020
Тема: Тематичне контрольне тестування
ВИБЕРИ ОДНУ ПРАВИЛЬНУ ВІДПОВІДЬ

  1. Що може допомогти зорієнтуватися, якщо ти заблудився у лісі
    А. Лінії електропередач, річка, просіка
    Б. Вузенька доріжка з низенькими кущами
    В. Літак, що летить у небі
  2. Як правильно відповісти незнайомцеві, що просить до телефону твоїх батьків, яких немає вдома:
    А. Сказати чесно, що батьки на роботі
    Б. Сказати, що батьків немає вдома, але вони скоро прийдуть.
    В. Скащати, що батьки зайняті і запитати, кому й куди передзвонити.
  3. Як правильно поводитися із незнайомцями на вулиці:
    А. Сісти в його машину й показати дорогу, якщо він про це дуже просить.
    Б. Якщо тобі дарують щось, ввічливо подякувати, але відмовитися.
    В. Не розмовляти з людиною, яка тобі щось пропонує і йти геть.
  4. Якщо погрожують ножем і вимагають гроші або цінну річ
    А. Кинутися тікати
    Б. Кликати на допомогу
    В. Віддати гроші або цінну річ, запам’ятати злочинця.
    ВИБЕРИ КІЛЬКА ПРАВИЛЬНИХ ВІДПОВІДЕЙ
  5. Як правильно поводитися в натовпі:
    А. Остерігатися скляних
    вітрин та дверей.
    Б. Намагатися розштовхати людей, щоб знайти знайомих
    В. Не тримати руки в кишенях
    Г. Негайно підібрати речі, які впали
    Ґ. Не брати із собою громіздких речей.
    Д. Підійти якомога ближче до сцени.
  6. Що потрібно зробити, якщо під час купання ногу звела судома:
    А. Потерти ногу об ногу
    Б. Уколоти м’яз шпилькою
    В. Почати пливти швидше
    Г. Сильно вщипнути скорочений м’яз.
    Ґ. Пливти на спині.
    Д. Кричати
    У цих тестах відповідаємо коротко, наприклад: 1. Г
    ПРОДОВЖИТИ ТВЕРДЖЕННЯ
  7. Не можна хизуватися перед незнайомцями …
  8. Є телепередачі, за допомогою яких здійснюється …
  9. Не можна купатися у …
  10. Трикутник вогню – це …
  11. У автрномній ситуації можна опинитися:
    а)
    б)
    ДАЙ ВІДПОВІДЬ НА ПИТАННЯ
  12. Що не можна повідомляти і оприлюднювати нікому під час користування Інтернетом.

ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК 7 З ПРЕДМЕТУ “ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я” у 5-Б класі
06.06.2020
Тема:” БЕЗПЕКА НА ВОДІ”
План уроку

  1. Правила безпечного відпочинку.
  2. Місця для купання.
  3. Небезпеки у стоячій воді.
  4. Небезпека під час пірнання.
  5. Правила поведінки під час купання.
  6. Обережність під час прогулянки на човнах, катерах, катамаранах, яхтах.
  7. Порятунок потерпілих на воді:
    —- під час судоми;
    —- під час теплового та сонячного удару.
    ЗАВДАННЯ І
    Читаємо параграф 29 з підручника.
    ЗАВДАННЯ ІІ
    Виконуємо тест і присилаємо на перевірку: (короткий варіант, пишемо лише ті слова, які додаємо)
  8. Вода, у якій ии купаєшся, має бути …
  9. Бувають випадки, коли стрибуни у воду …
  10. Лагідність морської хвилі закінчується там, де починаються …
  11. У стоячій воді часто живуть небезпечні …
  12. Купатися слід у добре …
  13. Не можна купатися у негоду: …
  14. Не можна запливати за …, на надувних подушках та матрацах …
  15. Не сідати в жоден плавальний засіб без …, переконатися, що є …
  16. Не кататися на плавальних засобах поблизу великих …
  17. Щоб зарадити судомам необхідно …
  18. Щоб допомогти потерпілому від теплового чи сонячного удару його необхідно …
  19. Якщо сталосящось непередбачуване і плавець почав тонути, першу допомогу потерпілому надають …
    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
    1). Прочитати параграф 29.
    2). Виконати тест і прислати його на перевірку. Наступного уроку будемо писати контрольну роботу. Завдання будуть оголошені перед виконанням роботи. Щоб не розгубитися, перегляньте тести, які ми виконували та с.172

ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК 6 З ПРЕДМЕТУ “ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я” У 5-Б КЛАСІ
29.04.2020
Тема: ” Стихійні лиха”
План уроку

  1. Надзвичайні ситуації.
  2. Тезногенні та природні надзвичайні ситуації.
  3. Стихійні лиха.
  4. Прогнозування стихійних лих.
  5. Державна служба України з надзвичайних ситуацій.
  6. Землетруси.
  7. Дії під час землетрусу:
    а) якщо ти перебуваєш вдома;
    б) якщо землетрус застав тебе на вулиці.
    Працюємо лише зі сторінками 158 – 160
    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: уважно прочитай матеріал підручника і виконай тест за прочитаним. Вибираємо правильну відповідь і пишемо лише букву: 1 А. Завдання 11 і 12 відповілаємо на питання.
  8. Ситуації, що загрожують життю багатьох людей, завдають значних збитків природі та людям:
    а) надзвичайні ситуації
    б) стихійні лиха
  9. Надзвичайні ситуації спричинені неправильним поводженням людей з тезнікою:
    а) природні
    б) техногенні
  10. Надзвичайні ситуації, що виникають унаслідок стихійних лих
    а) природні
    б) техногенні
  11. Бурхливий водний грязьовий або грязьокам’яний потік
    а) сель
    б) повінь
  12. Потужний поривчастий вітер, що підхоплює й переносить різні предмети
    а) хурделиця
    б) буревій
  13. Стихійні лиха виникають
    а) планомірно
    б) раптово
  14. Прогнозувати стихійні лиха люди
    а) навчилися
    б) не навчилися
  15. Служби боротьби зі стихійними лихами та їх наслідками забезпечують
    а) безпеку населення
    б) добробут населення
  16. Державну службу України з надзвичайних ситуацій створено у
    а) 2016 році
    б) 2015 році
  17. Які найбільш безпечні та найбільш небезпечні місця у твоїй квартирі (кімнаті)?
  18. Які стихійні лиха найчастіше трапляються в Україні?

ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК 5 З ПРЕДМЕТУ “ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я” У 5-Б КЛАСІ
22.04.2020
Тема: “Безпечне довкілля”
План уроку

  1. Безпечне довкілля не загрожує життю людини та не погіршує її здоров’я.
  2. Людина повинна ставитися до змін довкілля відповідально.
  3. Правила співжиття на Землі.
  4. Природні явища.
  5. Користь і шкода від природних явищ.
  6. Зменшення кількості сміття.
    Висновок: Для того щоб довкілля було безпечним, потрібно всім виконувати правила співжиття на Землі.
    Учись берегти природу, дбайливо й ощадливо ставитися до неї.
    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:С.154 – 157, записати в зошит план уроку та висновок. С.156 завдання: вибрати лише ті завдання, які ти можеш виконати і записати.

ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК 4 З ПРЕДМЕТУ “ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я” У 5-Б КЛАСІ 15.04.2020
Тема: “Якщо ти надворі”
ЗАВДАННЯ І
Прочитати параграф 26 з підручника.
ЗАВДАННЯ ІІ
Виконати тест ( речення нумеруємо, пишемо тільки ті слова, якими ми продовжили речення)
1). Ніколи не сідай у … .
2). Ніколи не гуляй у безлюдних та … .
3). Ніколи не носи із собою великі … .
4). Якщо ГРУБО вимагають гроші –
5). Не бери ніяких … і швидко йди від … .
6). Обов’язково розкажи батькам про … .
7). Найнебезпечніше – бути затиснутим у … .
8). Одягайся у зручне взуття та одяг, що не … .
9). Не бери із собою у багатолюдне місце … .
10). Якщо у натовпі у тебе щось упало не … .
11). Не тримай руки в … . Зігни руки, міцно притисни їх до … .
12). Якщо не втримався на ногах і не можеш піднятися, згорнися …, захисти … .
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:С.148 – 152(читати), виконати тест письмово (коротко) і прислати на перевірку( по вайберу або на ел пошту; див попередні уроки).

Дистанційний урок 3 з предмету “Основи здоров’я” у 5-Б класі 08.04.2020
Тема: “Безпечний інтернет”
ЗАВДАННЯ І.
Прочитати параграф 25 підручника.
ЗАВДАННЧ ІІ.
Записати в зошит таблицю “Небезпечний інтернет”
(С.147 лише небезпечий інтернет).
ЗАВДАННЯ ІІІ
Виконати тест (пишемо лише “так” чи “ні”, наприклад
1 так, 2 ні і т.д.)

  1. Інтернет – це цілий світ, він реальний.
  2. В інтернеті є багато цікавого для навчання.
  3. Від спостереження зображень на екрані стомлюються очі.
  4. Якщо екран сучасний, то очі не стомлюються.
  5. При зануренні в інтернет втрачається можливість рухатися на свіжому повітрі.
  6. При зануренні в інтернет з’являється радість “живого” спілкування.
  7. Серед користувачів інтернеу трапляються злочинці.
  8. Логін та пароль – це, як ключі від квартири.
  9. Адреса, номер телефону, номер банківських карток – це омобиста недоторкана інформація.
  10. Особисту інформацію можна оприлюднювати на свій розсуд.
  11. Про випадки надходження непрємної інформації, погроз повідомити дорослих без вагань.
  12. Інтернет може бути корисним і небезпечним.

Дистанційний урок з предмету “Основи здоров’я” у 5-Б класі 01.04.2020
Тема: “Наодинці вдома”

Переглянувши відео, прочитайте параграф 24 підручника. Зверніть особливу увагу на правила ОБАЧНОСТІ. Ознайомтеся, як не стати жертвою телевізійних та телефонних шахраїв.
Перевіряємо, як ви засвоїли матеріал. Виконуємо тест і присилаємо на перевірку на електронну пошту gala5830@gmail.com.
Пишемо короткі відповіді, наприклад
1 необачною поведінкою
Тест

  1. Часто люди провокують лиходія своєю … … .
  2. Не можна залишати в дверях … .
  3. Не можна хизуватися перед незнайомцями … … .
  4. Залишені без нагляду речі …
  5. Злочинцями можуть бути і …, і …, і … .
  6. Пам’ятати правила обачності потрібно, щоб не … … .
  7. Не на всі прохання реагуй та негайно … … .
  8. Якщо загубив ключі від квартири, одразу … … .
  9. Не запрошуй до себе малознайомих … … .
  10. Не відчиняй дверей … .
  11. Є телепередачі, за допомогою яких здійснюється … … … .
  12. Якщо сталася якась підозріла пригода, повідом … .
    Чекаю на ваші відповіді.

Перевірка домашнього завдання з теми “Пожежі в побуті”

Пригадайте матеріал попереднього уроку та виконати тест: поставити “так”, “ні”.

  1. Причиною пожежі в приміщенні може бути необережне поводження з вогнем.
  2. Причиною пожежі в приміщенні може бути несправність водопровідного крану.
  3. Причиною пожежі в приміщенні може бути витік побутового газу.
  4. Дим, що виділяється під час пожежі також небезпечний для здоров’я людини.
  5. Гасити пожежу в приміщенні можна лише на початковій стадії.
  6. Приміщення з їдким димом безпечне для здоров’я.
  7. Пожежну службу викликаємо за номером телефону – 101.
  8. Відчувши запах диму потрібно прикрити носа та рота вологою тканиною.
  9. Ввімкнені електроприлади можна залити водою.
  10. Пісок – це засіб пожежегасіння.
  11. Пересуваючись з одного приміщення в інше, двері залишаємо відкритими.
  12. Я дізнався, як вимкнути поступання електроенергії в квартиру. (Якщо “ні”, терміново дізнатися!)

Після перегляду матеріалу “Людина в автономній ситуації”, виконати усно завдання на стор. 140 підручника.