ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК 10 з предмету “Основи здоров’я” у
6-А класі
27.05.2020
Тема: Поведінка в екстремальних ситуаціях
План уроку

  1. Перша допомога при отруєнні хімічними речовинами:
    — при отруєнні аміаком;
    —- при отруєнні хлором;
    —- при отруєнні медикаментами;
    —- при отруєнні природним і чадним газом.
  2. Перша допомога при дорожньо-транспортних пригодах.
    ЗАВДАННЯ І
    Працюємо з матеріалом підручника с.144 – 147
    Пам’ятаємо: можливо ви не зможете надати кваліфіковану першу медичну допомогу, але покликати на допомогу дорослих та виклитати екстренну медичну допомогу повинні. Важливо не бути байдужим.
    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: дотримуватися безпечної поведінки й бути здоровими та обачними.

ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК 9 з предмету “Основи здоров’я” у 6-А класі.
20.05.2020
Тема: Поведінка в екстремальних ситуаціях
План уроку

  1. Номери телефонів екстремальних служб.
  2. Повідомлення рятувальним службам.
  3. Перша допомога у разі враження електричним струмом.
  4. Перша допомога при потраплянні хімічних речовин нп шкіру та в очі.
    Працюємо з параграфом 30 с.141 – 144 (не весь параграф)
    Складаємо короткий конспект параграфу, доповнюючи мої речення необхідною інформацією:
  5. Номери телефонів аварійних служб: …
  6. Повідомлення (виклик) рятувальним службам здійснюється за такою схемою:
    а) що …
    б)чи є …
    в) адреса, де …
    г) своє …
    Пам’ятаємо, ми повинні відповісти на уточнюючі питання диспетчера та дочекатися прибуття рятувальної служби.
  7. При ураженнв електричним струмом потрібно якомога швидше звільнити потерпілого від дії …
  8. Для цього слід відключити подачу …
  9. Слід подбати про свою …, тільки потім звільнити ураденого від …
  10. Необхідно відвести провід від потерпілого сухим …
  11. Спробувати відтягти потерпілого від проводу, взявшись за …, не торкаючись до …
  12. При хімічних опіках шкіри рідкою зімічною речовиною уражене місце …
  13. Не можна змивати хімічну рідину сильним …, терти …
  14. Якщо на тіло потрапила концентрована кислота, після промивання обробити місце опіку …
  15. При опіку засобом для чищення каналізаційних труб після промивання знешкодити його дію можна …
  16. Якщо хімічна речовина потрапила в очі, їх ретельно промивають … . Струмінь води спрямовують від скроні до …
  17. Якщо шкіру обпечено сухою хімічною речовиною, її треба …, або зняти сухою … . Не можна здувати, щоб отруйна речовина не … .
  18. Після надання першої допомоги треба обов’язково звернутися до …
    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: с 141 – 144 читати. Доповнити конспект та прислати на перевірку.

ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК 8 з предмету “ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я”
у 6-А класі
13.05.2020
Тема: ТЕМАТИЧНЕ ТЕСТУВАННЯ
ЧАСТИНА І
Вибрати правильну відповідь.

  1. Піл час перевезення небезпечних речовин відбуваються аварії на:
    А. Гідротехнічних спорудах
    Б. Транспорті
    В. Підприємствах
  2. Для гасіння пожеж використовують вогнегасники та
    А. Негорючі речовини
    Б. Електричні прилади
    В. Підручні засоби
  3. Порушення правил користування електричними приладами може призвести до
    А. Пожежі та ураження електричним струмом
    Б. Пожежі та отруєння
    В. Вибуху та отруєння
    ВИБРАТИ УСІ правильні відповіді:
  4. Вибрати фактори техногенного середовища, що негативно впливають на здоров’я людини:
    А. Шумове забруднення
    Б. Побутові зручності
    В. Авіакатастрофи
    Г. Удосконалення засобів зв’язку
    Ґ. Аврії на промислових об’єктах.
    Д. Забруднення річок підприємствами.
    ПРОДОВЖИТИ ТВЕРДЖЕННЯ
  5. Щоб поліпшити якість питної води вдома її потрібно додатково …
  6. Змішуючись із повітрям газ утворює …
  7. До засобів відносно безпечної хімії належать …
  8. Підручні засоби пожежогасіння: …
  9. Не можна їздити на велосипеді у …
  10. Про небезпеку населення повідомляють сигналом …, він супроводжується переривистими гудками …, ударами в …
    ДАЙ ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ
  11. Який одяг і взуття треба підбирати для велосипедних прогулянок? Поясни чому?
  12. Як діяти, коли одяг загорівся на іншій людині?

ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК 7 з предмету “ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я”у 6-А класі
06.05.2020
ТЕМА:”БЕЗПЕКА РУХУ ВЕЛОСИПЕДИСТА”
План

  1. Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху.
  2. Коли вчишся їздити на велосипеді.
  3. Одяг і засоби безпеки для велосипедиста.
  4. Правила дорожнього руху для велосипедиста.
  5. Правила перевезення вантажів і пасажирів.
  6. Правила виконання маневрів на велосипеді.
    ЗАВДАННЯ ІІ
    Уважно чмтаємо параграф 29 з підручника.
    ЗАВДАННЯ ІІІ
    За прочитаним матеріалом виконуємо тест.
  7. Щоб поїздка на новому велосипеді була безпечною слід …
  8. Заборонено керувати велосипедом з несправними … , несправним звуковим … , а в умовах недостатньої видимості – з вимкненим … і без … .
  9. Щоб їздити було зручно, регулюють …
  10. Коли вчишся їздити на велосипеді, починай з …
  11. Не можна їздити на велосипеді у … , у …, під час …
  12. Для поїздок на велосипеді одяг має бути …
  13. Для безпечної поїздки у сутінках на одязі повинні бути …
  14. Висота сидіння велосипеда має бути такою, щоб, крутячи педалі, можна було …
  15. Виїжджати на проїзну частину дороги велосипедист має право тільки …
  16. Під час руху на велосипеді заборонено користуватися …
  17. Перевозити вантаж велосипедом треба на … або у …
  18. Велосипедист зобов’язаний подавати попереджувальні сигнали рукою за …
    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: прочитати параграф 29 підручника, виконати тест і прислати його на перевірку.

ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК 6 З ПРЕДМЕТУ “ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я” У 6-А КЛАСІ 29.04.2020
Тема: “Проживання у промисловій зоні”
План уроку

  1. Промислові об’єкти.
  2. Правила безпечної поведінки й особистої гігієни людей, що живутт поблизу промислової зони.
  3. Аварії й катастрофи на підпрємствах.
  4. Радіаційно небезпечні аварії.
  5. Пожежо- й вибухонебезпечні аварії.
  6. Хімічно небезпечні аварії.
  7. Аварії на гідротехнічних спорудах.
  8. Ознаки викиду шкідливих речовин у повітря.
  9. Аварії на транспорті.
  10. Сигнали, що спрвіщають про небезпеку.
  11. Як діяти в разі аварії:
    1) якщо ти перебуваєш у школі;
    2) якщо ти перебуваєш надворі;
    3) якщо рекомендовано залишатися вдома;
    4) якщо оголошено евакуацію.
  12. Особливості проживання поблизу від хімічно небезпечного промислового підприємства.
    Домашє завдання: прочитати матеріал пілручника с.129 – 134. Відповісти на пииання усно. Випиши ознаки викиду шкідливих речовин у повітря. Поміркуй, що ти вдягнеш у випадку, якщо оголошено евакуацію, де знаходиться документ, чи зможеш ти швидко його знайти; чи готова ватно-марлева пов’язка; які продукти ти можеш взяти з собою; у чому ти візьмеш воду. Писати це не потрібно, але продумати, на всякий випадок.

ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК 5 З ПРЕДМЕТУ “ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я” У 6-А КЛАСІ
22.04.2020
Тема: “Пожежна безпека оселі. Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання. Дії в разі загоряння одягу.”
Продовжуємо роботутз параграфом 27 с.125 – 128.
Виконуємо тест. Інформацію беремо лише з підручника. Пишемо ЛИШЕ ті слова, які не дописані коротко. Присилаємо на перевірку.
1). При пожежі телефонуємо за номером …
2). Підручні засоби пожежогасіння …
3). Якщо горять легкозаймисті речовини, гасять їх (чим?) …
4). Якщо горить електроприлад, вимикаємо … , накриваємо електроппилад …
5). Крім піручних засобів для гасіннч пожеж використовують …
6). Вогнегасники є кількох видів: …
7). Під час пожежі люди гинуть не так від вогню та високої температури, як від …
8). Щоб не отруїтися, треба насамперед захистити …
9). Потрібно закрити рот і ніс …
10). Вибиратися з кімнати потрібно …, не …
11). Якщо не вдалося зняти одяг, що загорівся потрібно … . При цьому потрібно захищати …
12). Гасити самостійно можна лише невеликі пожежі на … .
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: с.125 – 127, виконуємо тест, присилаємо на перевірку.

Дистанційний урок 4 з предмету “Основи здоров’я” для учнів 6 – А класу.Дата 15.04. 2020

Тема: “Пожежна безпека оселі”
План уроку:
1). Пожежа – це неконтрольваний процес горіння, що завдає значних матеріальних втрат, загрожує життю й здоров’ю, знищує проиродні ресурси, погіршує стан довкілля.
2). Трикутник вогню.
3). Причини пожежі в оселі.
4). Стадії розвитку пожежі.
5). Правила пожежної безпеки.
6). Евакуація – організований вихід людей з місця можливої безпеки.
ЗАВДАННЯ ІІ
Читаємо матеріал підручника с.122 – 125 ( на цьому уроці беремо не весь параграф).
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
с.122-125 (читати); намалювати план евакуації з вашої квартири чи будинку ( зразок на с.125).

Урок 3 з предмету “Основи здоров’я” у 6 -А класі 08.04.2020
Тема: “Безпека під час користування засобами побутової хімії”
ЗАВДАННЯ І
Прочитати параграф 26 підручника.
ЗАВДАННЯ ІІ
Виконати тест ( пишемо лише ту частину, якої не вистачає)
1). Засоби побутової хімії діляться на такі групи: …, …, …, …. .
2). До засобів відносно безпечної хімії належать: …, …, …, … .
3). Вибираючи засоби побутової хімії слід звертати увагу на … … і читати … … … .
4). Після прибирання приміщення із використанням засобу побутової хімії необхідно … .
5). Зберігати ліки в шафах з …….. .
6). У разі порушення правил використання засобів побутової хімії та ліків вони стають ……. .
(Відповіді на всі питання в параграфі 26).

Дистанційний урок з предмету “Основи здоров’я” у 6 – А класі 01.04.2020
Тема: Правила безпечного користування газовими приладами.

Прочитайте параграф 25 з підручника.
Після цього виконайте тест, пам’ятайте, що пишемо лише ті слова, яких не вистачає. Кожне питання оцінюється в 1 бал, останнє 2 бали.

  1. До будинків газ подається по … .
  2. Газ не має ні кольору, ні … .
  3. Спеціальні речовини із запахом гнилої капусти називаються … .
  4. Змішуючись із повітрям газ утворює … … .
  5. Користуватися можна лише … газовими приладами.
  6. Перш ніж увімкнути газовий прилад потрібно переконатися, що в приміщенні немає … … .
  1. Під час горіння газув повітря виділяються … …. .
  2. Якщо газ горить у погано провітрюваному приміщенні утворюється … … … .
  3. Газовий прилад має бути розташований якомога далі від … … .
  4. Удар по газовому балону може призвести до … .
  5. Щоб не сталося лиха треба дотримуватися … … … … … .
    Домашнє завдання: параграф 25 , виконати тест і прислати на перевірку у вайбері за т 067 220 46 53
    Будьте обачними!!!

6-А – параграф 24. Читати. Виписати правила користування елекричними приладами.

Пригадайте матеріал попереднього уроку “Правила користуваннч водогоном та тепловими мережами” та виконайте тест. Пригадайте, як ми це робили. Пишемо лише те слово або кілька слів, яких не вистачає. Наприклад
1 …водоочисну станцію.
Прохання надсилати відповіді у вайбергрупу класу. Надія Вплентинівна перешле учителям. Отже тест

  1. Вода із водойм поступає через водозабір на … … .
  2. Вода очищається за допомогою … … .
  3. Щоб поліпшити якість питної води вдома її можна … .
  4. Знищує бактерії, віруси, яйця глистів, пом’якшує воду … .
  5. Якщо з крана капає вода, то за добу витікає … … .
  6. Ти не можеш відремонтувати кран, але можеш звернути увагу на … … .
  7. Відкритий водогінний кран може призвести до … .
  8. Вихід пари чи витікання води з тріщин у асфальті означає, що пошкоджено … … … .
  9. До таких місць не можна … .
    10 . Перед виходом з дому потрібно перевірити, чи … … .
  10. Економно користуйся … .
  11. Не засмічуй побутовими відходами … .
    Далі прочитайте параграф 24 та перегляньте відео. Виконайте проект “Бережемо електроенергію” на сторінці 114 у зошиті. Відправляти у групу не потрібно, буде перевірено після виходу з карантину. Будьте здорові!!!