Дистанційний урок 10 з іспанської мови у 6-А класі
26.05.2020
Тема: “Mi amigo. Mi amiga”
Завдання І
С.132 – 133 в.1, 3 – читаємо й перекладаємо діалоги.
Завдання ІІ
С. 133 в. 4, 6 – виконуємо письмово

ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК 9 іспанської мови у 6-А класі
19.05.2020

El tema: “Mi amigo. Mi amiga”
ЗАВДАННЯ І
Виконуємо вправи на с.128 – 129. В.1,2 – читаємо, перекладаємо. Усі слова зрозумілі.
ЗАВДАННЯ ІІ
С.129 в.3 – виконуємо письмово. Пригадуємо слова прпередньої теми:
Mi hermano – мій брат
Mi hermana – моя сестра
ЗАВЛАННЯ ІІІ
Виконуємо вправи на с 130 – 131 в.1,2 – читаємо перекоадаємо. Слово
Sí, claro – Так, звісно
ЗАВДАННЯ ІV
Доповнюємо речення інформацією про свого друга(подругу)

  1. La familia de mi amigo/a es …
  2. Mi amigo/a tiene (тата, маму, брата, сестру, дідуся, бабусю) …
  3. Mi amigo/a es (учень – alumno/a) …
  4. Mi amigo/a estudia en …
  5. Mi amigo/a aprende (вивчає, пишемо назви предметів) …
  6. Los padres (El padre/la madre) de mi amigo/a se llaman (se llama) …
  7. Los padres de mi amigo son (хто вони / він, вона за професією).
    ДОМАНШЄ ЗАВДАННЯ
    С. 131 В. 3 описати свого друга/подругу за зразком в.2
    Вправу та доповнені речення присилаємо на перевірку

ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК з іспанської мови у 6-А класі.
12.06.2020
Тема: Контрольна робота
ЗАВДАННЯ І
Заповнити пропуски у словах необхідними літерами, записати слова й перекласти їх:
Ma …á
… ermano
Ab … ela
Fam … lia
Pri … a
Me … or
In … eniero
G … ande
A … os
M … yor
Se lla … a
Mi …itar
ЗАВДАННЯ ІІ
Поставити в речення іспанські слова замість українських і записати речення.

  1. Mi hermano старший se llama Oleg.
  2. Mі двоюрідна сестра se llama María.
  3. Yo tengo doce років.
  4. Mi mamá es учителька прчаткових класів.
  5. Mi papá es будівельник.
  6. Mi бабуся es pensionista.
    ЗАВДАННЯ ІІІ
    Постав питання іспанською мовою, на які можна відповісти так:
    1.¿ …?
    No, mi familia no es grande.
  7. ¿…?
    Sí, tengo padres.
  8. ¿…?
    Mi papá se llama Igor y mi mamá se llama Elena.
  9. ¿…?
    Mi papá tiene 34 años y mi mamá tiene 32 años.
    5 ¿…?
    Mi papa es militar y mi mamá es profesora.
  10. ¿…?
    Sí, tengo un hermano y una hermana.
    ЗАВДАННЯ ІV
    НАПИСАТИ РОЗПРВІДЬ про себе иа своб сім’ю ( за опорною схемою с.127 в.4)

ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК 7 ІСПАНСЬКОЇ МОВИ У 6-А КЛАСІ
05.05.2020
ТЕМА: Підготовка до контрольної роботи.
ЗАВДАННЯ І
Повторити слова з теми “Nuestra familia” i запам’ятати правопис.
Abuelo, abuela, padre, madre, hermano, hermana, primo, prima, familia, menor, mayor, obrero, ingeniero ( інші професії), se llama, años.
ЗАВДАННЯ ІІ
Постав іспанські слова замість українських:

  1. Mi hermana молодша tiene seis años.
  2. Mi двоюрідний брат se llama Igor.
  3. Yo маюun hermano mayor.
  4. Mi mamá звати Оlga.
  5. Mi papá tiene 34 років.
  6. Mi hermana mayor es продавчиня-консультант.
    ЗАВДАННЯ ІІІ
    Повтоюємо питальні речення:
    ¿Es pequeña tu familia? – Чи невелика твоя сім’я?
    ¿Tienes padres? – Ти маєш батьків?
    ¿Cómo se llaman tus padres? – Як звати твоїх батьків?
    ¿Cuántos años tienen tus hermanos? – Скільки років мають твої брат і сестра?
    ¿Cómo se llama tu primo? – Як звати твого двоюрідного брата?
    ¿Qué son tus abuelos? – Хто твої дідусь і бабуся за професією?
    Постав схожі питання:
  7. Чи велика твоя сім’я?
  8. Маєш ти двоюрідних братів і сестер?
  9. Як звати твого брата?
  10. Скільки років мають твої дідусь і бабуся (abuelos)?
  11. Як звати твоїх доюрідних братів і сестер (primos)?
  12. Хто за професією твій старший брат?
    ЗАВДАННЯ ІV
    Описати себе і свою родину за планом: с.127 в.4
    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
    1). Виконати вправу із завдання ІІ ( записати слова іспанською мовою)
    2). Перекласти питання із завдання ІІІ (написано вище).
    3). С. 127 в. 4 описати себе за поданим планом. Виконувати частинами. Опис себе можна не присилати на перевірку, думаю ви справитеся. Можна й присилати, на ваш розсуд.

ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК ІСПАНСЬКОЇ МОВИ У 6-А КЛАСІ
28.04.2020
Тема: “Nuestra familia”
ЗАВДАННЯ І
С.126 в.1 – читаємо і переклалаємо усно. Питання ¿Qué tal? означає Як ти? ( може розглядатися, як вітання, на нього не відповідають).
Доповнюємо діалог. Можна запитати: Скільки тобі років? і відпрвісти на нього.
ЗАВДАННЯ ІІ
С. 126 в.2
Розглянути малюнок і підтвердити чи заперечити інформацію за малюнком.

  1. La familia es pequeña.
  2. Son cinco.
  3. En la familia hay (є) padres, abuelos y dos hijos (дітей).
  4. El padre es minero.
  5. La madre es maestra.
  6. Los abuelos son pensionistas.
  7. El chico (хлопчик) es alumno.
  8. El chico va a la Universidad.
  9. La chica (дівчинка) es la hermana mayor.
  10. La chica es pequeña.
  11. La chica va a la escuela.
  12. La chica juega (грається) con el gato.
    ЗАВДАННЯ ІІІ

С. 127 в. 3
Ставимо запитання:
( можна перекласти такі питання)
Як тебе звати?
Звідки ти?
Скільки тобі років?
Чи ходиш ти до школи?
Чи вивчаєш ти англіську та іспанську мову? (¿Aprendes tú el inglés y el español?
Чи розмовляєш (hablas) ти іспанською мовою?
Чи велика твоя сім’я?
Чи маєш ти батьків? (¿Tienes padres?).
Як звати твоїх батьків?
Хто твої батьки за професією? (¿Qué son tus padres?)
Чи маєш ти братів і сестер?
Як звати твого брата (сестру)?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
С 126 – 127
1) Відповісти на питання за малюнком.
2). С.127 в.3 скласти питання письмово
Завдання прислати на перевірку.

ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК 5 ІСПАНСЬКОЇ МОВИ У 6-А КЛАСІ
21.04 2020.
El tema: “Nuestra familia”
ЗАВДАННЯ І
Повторюємо слова-назви професій з попереднього уроку. Розшифруйте слова, усі слова чоловічого роду
Orobre – obrero -робітник
O r e i g e n i n –
O e a r t s m –
R i t i l a m –
O d e c i m –
P r e s f o r o –
E t n e i d n e p e d –
ЗАВДАННЯ ІІ
С. І24 – 125 в.2, в.3 читаємо вголос та перекладаємо усно.
ЗАВДАННЯ ІІІ
С.124 в.1 (читаємо вголос, перекладаємо усно та пишемо такі ж діалоги про своїх маму тата, або когось із них). Наприклад:
¿Cómo se llama tu papá?
— Mi papá se llama Iván Petrovich.
—-¿ Qué es tu papá?
—-Mi papá es militar.

—¿Cómo se llama tu mamá?
—- Mi mamá se llama Elena Ivanivna.
—- ¿Qué es tu mamá?
—Mi mamá es contable (бухгалтер).
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1). С.124 в.1 (чит., перекл.)
2). С.124-125 в.2,3 (чит.)
3). С.125 в.4 (пис.)
Письмові вправи прислати на перевірку.

Дистанційний урок 4 іспанської мови дла 6-А класу 14.04.2020
Тема: “Nuestra familia”
ЗАВДАННЯ І.
Нові слова. Записати в зошит і вивчити.
Un obrero – робітник
Una obrera – робітниця
Un campesino – робітник сільського господарства
Una campesina – робітниця сільського господарства
Un ingeniero – інженер
Un chófer – шофер
Un conductor- водій
Un maestro – учитель початкових класів
Una maestra – учителька початкових класів
Un profesor – учитель старших класів
Una profesora – учителька старших класів
Un militar – військовий
Un minero – шахтар
Un constructor – будівельник
Un piloto – пілот
Un dependiente -продавець-консультант
Una dependiente – продавчиня- консультант
Un vendedor – продавець
Una vendedora – продавчиня
Un médico – лікар
Una médica – лікарка
Un pensionista – пенсіонер
Una pensionista – пенсіонерка
ЗАВДАННЯ ІІ.
¿Qué es tu papá? – Хто твій тато ( за професією)?
¿Qué es tu mamá? – Хто твоя мама?
¿Qué es tu abuelo? – Хто твій дідусь?
¿Qué es tu abuela? – Хто твоя бабуся?
ЗАВДАННЯ ІІІ.
Виконання вправ: с.122 в.1, в.2 (чит., перекл.)
С.123 в.4, в.5 (письмово, якщо професії батьків ще не знаєте, можете написати ту професію, яка вам подобається).
ЗАВДАННЯ ІІІ.
С.123 в.5 письмово. Потрібно написати питання, на які в підручнику подані відповіді. Українською мовою ці питання звучать так:
Як звати твого тата?
Скільки років твоєму татові?( підказка с.90)
Хто твій тато (за професією)?с.122
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: с.122 в.1 ,в.2(чит. вголос, перекл.)
Слова вивчити (скільки зможете, але не менше 6).
С.123 в.5 (пис.)

Дистанційний урок з іспанської мови 3 для учнів 6-А класу 07.04.2020
El tema “Nuestra familia”
Завлання І
Прослухати відеоурок з попереднього заняття про сім’ю, слова повторюємо вголос за диктором.
Завдання ІІ
С.120 в.1 – читати вголос,
Завперекласти.
С.121 в.3 – читати вголос, перекласти.
Завлання ІІІ
С.121 в.4 перекоати письмово і прслати на перевірку. Невеличка підказка
Me llamo Oleg. Yo tengo nueve (9) años( так перекладаємо речення: Мені 9 років). Yo tengo una hermana mayor y un hermano menor.(зверніть увагу : У мене є … iспанською буде Yo tengo…). Mi hermana tiene dieciseis (16) años. ( Моїй сестрі 16 років).
Далі виконуєте самостійно. Дивіться на попередні речення, краще перепишіть їх.
Завдання ІV
Слухаємо відеоурок про числівники 11 – 20, повторюємо за диктором.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1). С.121 в.4 письмово (прислати на перевірку).
2). Написати про своїх рідних за зразком в.1 с.120.
Son mis padres. Mi papá se llama … ( далі пишемо про інших рідних)
3). Вчимо напам’ять числівники 11 – 20 (повторюючи за диктором)

Дистанційний урок 2 для учнів 6-А класу 31.03.2020
El tema “Nuestra familia”.
Переслати виконані завдання на перевірку у вайбер за тел 067 2204653( розповідь про сім’ю).
Прослухати і переглянути відео про числівники.
С.118 в.1 читати вголос( потім вивчити).
Переглядаємо відеоурок про сім’ю.
Переходимо до виконання вправ. С 118 – 119
В.2 виконати усно(за бажанням письмово).
В.3 виконуємо письмово, присилаємо на перевірку в короткій формі, наприклад
1 Román 2 trece 3 Olga etc.
(якщо немає рідних братів і сестер фантазуємо ніби вони є).
В.4 виконуємо в зошиті ( перекладаємо і складаємо речення усно, присилаємо на перевірку)
Дом завд.: с 118 в.1 читати вголос, згодом вивчити; с .119 в.5( написати про своїх рідних, прислати на перевірку).

6-А клас іспанська мова
Розповідь про сім’ю створюємо за таким планом
Я маю сім’ю
Моя сім’я (є es) велика( no es) невелика
Нас троє( Somos tres),( четверо, п’ятеро і т.д.)
Моя сім’я дружна(amistosa)
Мою маму звати(se llama)… .
Мого тата звати … .
Я маю брата( сестру).
Я маю дідуся та бабусю( два дідусі та дві бабусі).
Я маю(tengo) двоюрідних братів і сестер.
Також потрібно вивчити вірш на с.116 “Mi querida mamita”.
Переклад вірша
Моя матуся
Моя дорога матуся
Турботлива й весела,
Така молода, добра,
Така симпатична завжди
Моя дорога матуся
Дуже, дуже добра.
Слово querida читається керіда